Koken voor de Buurt Lombatuin – HPL

Woensdag hebben we weer voor de buurt gekookt met groenten van de Lombatuin. Wat een leuke samenwerking! Eerst hebben we met een groep deelnemers groenten en kruiden geoogst op de tuin. Daarna mochten we de keuken van het Huis van de Wijk gebruiken om de maaltijd te bereiden. Vervolgens zijn de heerlijke verse gerechten geserveerd bij het Huurdersplatform Lombardijen (HPL). Hier wordt elke woensdag gekookt voor de buurt, door wisselende groepen.

Het was een heerlijke vegetarisch gerecht: een spinazie-courgette soep, een heerlijke roerbakschotel met onze peultjes in de hoofdrol, en daarnaast rijst en tempeh. Het mooiste compliment dat we hoorden was ‘Wat is dat vlees lekker gekruid!’