Wat een georganiseerde chaos vanmiddag op de Bloklandtuin!
Een vaste deelnemer die zijn familie meeneemt om de tuin te bewonderen.
Jasper die eigenlijk een vrije middag heeft, maar toch nog even langskomt om verder te werken aan het bijenhotel.
M die achter de kas maïs gaat telen.
Buurtbewoners die spontaan langskomen en zelfs twee fruitbomen doneren: een zilverbes en een moerbei.
En dan ook nog lekker eten van mevrouw K, aardappelen gepoot én als klap op de vuurpijl naar aanleiding van een maïspraatje een popcornspel gespeeld.
Het was wel heel gezellig en druk, dus nu lekker thuis bijkomen!







