Nieuwe tuin De Esch, Dienstkraanpad

Wees welkom om mee te doen op onze nieuwe tuin aan het Dienstkraanpad in de Esch!

Vanaf maart zijn we hier elke dinsdag van 15:00 – 17:00 met de buurt aan het tuinieren. De eerste maanden zullen in het teken staan van de aanleg: met wilgentenen en tuinaarde zullen plant-borders worden aangelegd en zitplekken. In de zomer gaan we ook veel planten en zaaien!

De eerste contouren worden al zichtbaar!